1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2982551

Sv: Timrå IK - Linköping HC 2026-02-05
BlackBay: Det sjukaste i den här kråksången är att den sportsliga ledningen tror att i princip samma lag minus Dahlén och Juel ska klara att spela kvar Timrå nästa säsong (om man inte åker ut i år).

Att göra samma sak om och om igen och hoppas på ett annat resultat är definitionen av idioti.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Linköping HC 2026-02-05
Kerstin_k: jamen vi har ju inga pengar...bara 50 miljoner per säsong.

Sv: Timrå IK - Linköping HC 2026-02-05
Kerstin_k: vi kan inte få en bättre spelare för dom pengarna än Forsmark.....Vem vill Nubben lura med den? Fullständigt obegriplig förlängning.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...