Modano: Även det ett fint minne. Vi stormade isen och jag och två polare drog till Sundsvall och Oscars. Döm av vår förvåning när Timrå firade segern där och även Nyköpingslaget kom dit. Bulla gjorde en klassisk fylledrop över Nyköpingsspelarnas matbord, glömmer det aldrig.. :-)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Döm av vår förvåning när Timrå firade segern där och även Nyköpingslaget kom dit.
Bulla gjorde en klassisk fylledrop över Nyköpingsspelarnas matbord, glömmer det aldrig..
:-)