1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614965 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2984978

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
-Sputnik-: Äh, vi kör Karlin/Montén nästa säsong. Det blir "bomben" rakt ner i HA. Fatta: Vi, Modo, Östersund och Hudik i hård konkurrens. Sedan bygger vi ett torn mitt i varje stad och inför varje derby (det blir ju några) får JFK stå i tornet och förkunna att "det är en roligare serie".

Svarskommentarer

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
Vargher85: ja det är kul med hockey oavsett division... försökte intala mig det när jag för några år sen var och såg kovland möta svenstavik...
Vet inte om jag kan hålla med riktigt.😏

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer