1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614737 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2985880

Sv: Apropå nånting...
Patrick Polly: Ständigt denne Boyce. Är det bara han eller ska Timrå klamra sig fast vid alla som spelat länge i klubben? Ska det nu rebuildas så ska väl spelare som inte är ordinarie och med utgående kontrakt avtackas. Sen gärna Pääjärvi, trots kontrakt, efter Boyce. Det finns fler. Och inga förtida förlängningar på brunkarna. Inför 27/28 går en hel drös kontrakt ut. Nubben och sportrådet kommer att ha fullt upp nu och framöver.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: hade varit trevligt att bli av med Hartmanns kontrakt med.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.