Zäta75: Tror det är spelarna det beror på. Inte samma krigande för varandra längre. En del har nya kontrakt med andra klubbar klara redan och ger inte dom sista 10% längre. Dessutom var väl Karlunden assisterande även i början på säsongen då det såg bättre ut!!!
Inlägg: 2985901
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
neutral: vilka underpresterande spelare förutom Nässen har kontrakt klara med andra? Är väl i princip bara spelare som faktiskt har presterat som har andra kontrakt klara.
Sv: Apropå nånting...
neutral: Det gäller väl för alla klubbar? Att spelare är klara för nya lag långt innan serien är klar. Inget unikt för oss och ingen ursäkt för att spelet ser dåligt ut.