1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614721 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2985939

Sv: Apropå nånting...
Modano: var väl domustrappan som berätta att ett exempel på vad som är ledigt är t ex nån finne i tredjelinan i liiga som skulle kosta 1,5 millar att få hit. men du kanske sitter på några spännande namn som inte är totalt huvudlösa ekonomiskt? för inte sitter du väl bara och skriver skit för klagandets skull?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
SKRIDSKOSKENAN: Ändå lyckas andra klubbar hitta spelare aldrig att Kimmo suttit handlingsförlamad om han varit kvar. Bara konstatera att i en liten klubb ger vi istället löner till hitta på jobb åt kompisar sånt skit kan det strös pengar på. Alla nöjd och glada ingenmans land så slipper det bli några dyra resor i play in heja heja tycka synd om sig klubben iK

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.