1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2986400

Sv: Apropå nånting...
Smörgåsen : Nu när vi dessutom har Sörbrand och Annerstedt bland annat, som knackar på dörren så bör dom lyftas upp mer och mer. När man tittar på truppen så blir Boyce extremt överflödig. Vi har redan en handfull på kontrakt som knappt färgar i SHL.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Kommande säsonger efter 26/27 måste fler avtackningar göras ev. beroende på kontrakt. Lilja, Westfält, Lundmark, Hartmann, Walli ligger alla risigt till kontrakt eller inte. Ev. förlängningar på dessa får inte överstiga 1 år.

Glömde Erixons lön som tillägg för nästa säsongs satsning...är den 250'?..då är vi uppe i 1.250' i månaden.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.