Smörgåsen : håller med, men det finns ju fler än Lundmark som är stöpta i liknande form.
Inlägg: 2986436
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Där är det definitivt. Vi kommer köra med befintligt lag resten av säsongen och både Boyce och Wedin räknar man med redan i omstarten den 19 febeuari.
+ 7