Knylan: inte vet jag. Jag är ingen sportchef. Fråga nubben i så fall.
Inlägg: 2986498
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Amir Miftakhov: Frågan har ju ställts till honom i den länkade artikeln längre ner. Han säger samma sak som samtliga SHL-sportchefer sagt hela säsongen. Det finns ingenting och så har det sett ut i flera år nu sedan KHL föll bort.
+ 10