+ 2
Inlägg: 2986590
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Det är stort att kunna ändra sina åsikter och erkänna att man haft fel..🙂👍
Ja helst minst tre. .men jag tror iof att det räcker att ta två till...plus nån enpoängare ..för att säkra kontraktet. Det bör vi klara. Vi har just nu 9 poäng som HV behöver hämta in ...osäkert om de tar mer än 12 -13
Ja helst minst tre. .men jag tror iof att det räcker att ta två till...plus nån enpoängare ..för att säkra kontraktet. Det bör vi klara. Vi har just nu 9 poäng som HV behöver hämta in ...osäkert om de tar mer än 12 -13
+ 1
Har ändrat mig om värvningar efter att Wedin kan spela igen. Det är bäst att spara pengar. Dessutom finns det inte skarpa målskyttar att få tag på heller.