Karlsson74: Lite knepigt att lösa backparen till nästa år tycker jag. Skulle vilja ha in någon som låser upp Freij och ger honom chansen att växa, men samtidigt skulle man ju vilja ha en poängback.
Alt1. Freij - NY Harde - Barkemo
Alt2. Freij - Harde (vetefan om jag tror på detta backpar) NY - Barkemo
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Alt1.
Freij - NY
Harde - Barkemo
Alt2.
Freij - Harde (vetefan om jag tror på detta backpar)
NY - Barkemo
tredje/fjärde/whatever
Forsmark - Didde
Svensson - Sundin
Skicka Hallquisth till Allsvenskan på lån en säsong.