+ 3
Inlägg: 2986890
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Spika tidigt eller vänta lär väl ge olika utslag från säsong till säsong tänker jag? Ibland kanske det är bra att vara tidig om det visar sig att det inte kommer ut något intressant och vice versa. Det är inte lätt att vara sportchef kan man ju konstatera iaf.
+ 2
Men låt det ta tid om det behövs! Det viktigaste blir att ersätta Dahlén på ett vettigt sätt och ibland kan det vara bra att vänta ut marknaden litegrann.
Känslan är också att han lär spana in ett visst kommande kval och om det blir nåt intressant över från laget som åker ur..