1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2987201

Sv: Apropå nånting...
JanneH: Varför klaga på Ebba nurå hon gjorde va hon kunde!!😭🇱🇸

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
JonteD: Nu har jag o frugan provkört dom fina alla hjärtans glasen från shopen med en hyfsad champagne=
Churchills POL ROGER som enligt honom ska vara torr,kall o gratis men den här e faan inte gratis men glasen e fan fantastiska!!!🤣🤣🇱🇸

Sv: Apropå nånting...
JonteD: ingenting går idag, skidor, skidskytte, hockey och travet. Dessutom har vattenledningarma i huset på landet frusit så jag orkar fan inte sitta och vara glad över nåt sketet silver

Sv: Apropå nånting...
Jävlar vad Sanny är less på alla ursäkter från detta landslag 😂

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.