1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2988238

Sv: Apropå nånting...
RYGG HANS: Kan inte påstå att jag gillar det riktigt! EP bör vara center. Då jag tycker han fått ut absolut mest av sitt spel sen han kört det igen.

Känns som ett hopplock nu när Walli helt plötsligt kan börja vikariera som center..

Inte för inte som EP börjat få igång produktionen ordentligt. Gör om gör rätt! Heikkinen kan gå ihop med Lander och Wedda istället.

Men smaken är väl som baken!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Walli kommer inte att centra. Det är pga det inte går att hålla Eriksson utanför topp 6 längre och då faller det sig naturligt att Pettersson går på en kant nu när Hartmann är borta.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.