+ 26
Inlägg: 2988343
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Zäta som gnuggat av sig kanske?!
Tycker intervjun är klockren rakt igenom och fantastiskt roligt att Zäta är så delaktig.
Gällande tränarfrågan låter det ju som ett externt namn i första hand. Tyckte även att man kunde läsa mellan raderna att vi inte fortsätter med sjuttielva assisterande nästa år.
Tycker intervjun är klockren rakt igenom och fantastiskt roligt att Zäta är så delaktig.
Gällande tränarfrågan låter det ju som ett externt namn i första hand. Tyckte även att man kunde läsa mellan raderna att vi inte fortsätter med sjuttielva assisterande nästa år.
+ 14
Sv: Apropå nånting...
Hur många "och hela den biten" drog Nubben i senaste Domustrappan tro? Måste ju lätt ha varit över 25.
+ 9
Nog första gången man hört honom vara lite kaxig, om att vara ett nytt Skellefteå etc. Satte nästan kaffet i halsen när han sa att vi har bra förutsättningar att just kunna vara med och utmana. I stället för att säga att vi inte har några pengar etc.
Precis det man eftersträvat!
Fortsätt så Nubben!