1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2988343

Sv: Apropå nånting...
Gathlopp: Måste säga att man blev otroligt nöjd över Nubben och hans approach i podden.

Nog första gången man hört honom vara lite kaxig, om att vara ett nytt Skellefteå etc. Satte nästan kaffet i halsen när han sa att vi har bra förutsättningar att just kunna vara med och utmana. I stället för att säga att vi inte har några pengar etc.

Precis det man eftersträvat!

Fortsätt så Nubben!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Zäta som gnuggat av sig kanske?!

Tycker intervjun är klockren rakt igenom och fantastiskt roligt att Zäta är så delaktig.

Gällande tränarfrågan låter det ju som ett externt namn i första hand. Tyckte även att man kunde läsa mellan raderna att vi inte fortsätter med sjuttielva assisterande nästa år.

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Gillar Nubben ännu mera efter Domustrappan.

Sv: Apropå nånting...
Hur många "och hela den biten" drog Nubben i senaste Domustrappan tro? Måste ju lätt ha varit över 25.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.