1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614789 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2989591

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2026-02-19
Zäta75: Viktig och en mycket skön sådan även om det spelmässigt emellanåt såg lite darrigt ut.

Riktigt kul att se fjärdelinan! De pumpade på bra. Och Lander slet bra. Men Dahlen ganska blek och kul att Wedin är tillbaka men var ganska osynlig men har ju vart borta ett tag så kommer väl mer och mer.

Juel några avgörande räddningar när det stod och vägde lite. Men viktigt med dessa tre poäng och bara hoppas Djyrgårn tas på lördag också då.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2026-02-19
JUVELEN " THE WALL " 💪💪💪
LÅT DÄ RINNA LÄTT IKVÄLL RABBUSLINGAR 🥳🥳🥳.
Ett steg närm Play IN 🎉🎉🎉
HALLELUJA 🙏🙏🙏
Uppladdat:

500x0-fbimg1761671367534_Np3ezlTHoGYDtQc.jpg


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.