Gathlopp: så är det. Man blir ofta lite statiskt placerade för nära Juel eller JJ och ger motståndaren lite för lätt resa till långa anfall.
Det blir tydligast för spelare med svagt närkampsspel dock för när det väl kommer en situation där kamp uppstår förväntar man sig att det ska låsas eller spelas ur zon. När det inte går blir det direkt mentalt jobbigare för de som försvarar.
Men det här är en detalj. En detalj bland massor.
Sammantaget var gårdagen en bra match av de allra flesta i laget…
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Man blir ofta lite statiskt placerade för nära Juel eller JJ och ger motståndaren lite för lätt resa till långa anfall.
Det blir tydligast för spelare med svagt närkampsspel dock för när det väl kommer en situation där kamp uppstår förväntar man sig att det ska låsas eller spelas ur zon. När det inte går blir det direkt mentalt jobbigare för de som försvarar.
Men det här är en detalj.
En detalj bland massor.
Sammantaget var gårdagen en bra match av de allra flesta i laget…