Joslan00: Det ska väl tilläggas att Sundsvall är en tämligen skitnödig region i övrigt också. Vi har ju en tendens att svika så fort något är minsta lilla dåligt och i ärlighetens namn har ju Timrå genererat en del dåliga rubriker senaste åren.
Fiffel med tidigare anställda Strul med klubbchefer Strul med damlaget Strul med ekonomin (många gånger om) Timrå vs skola/vård/omsorg i kommunen
Med all sån dålig publicitet så sviker publiken från vårt område snabbt.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Fiffel med tidigare anställda
Strul med klubbchefer
Strul med damlaget
Strul med ekonomin (många gånger om)
Timrå vs skola/vård/omsorg i kommunen
Med all sån dålig publicitet så sviker publiken från vårt område snabbt.