1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2990238

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2026-02-21
Andersson: Tror absolut ingen hatar JJ men däremot kan han kritiseras. På samma sätt som han hyllas om han är på tårna.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2026-02-21
neutral: JJ är ingen dålig målvakt..dock har jag han lite lägre i hierarkin än juel som jag tycker är en aning bättre. sen kan man naturligtvis kritisera målvakter oavsett namn på ryggen. de har betalt för det. vad har han (JJ) 130000:- i månadslön? Eller är det mer?

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2026-02-21
De blev Emil Berglund från sportrådet som hoppar in som andremålis

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer