Karlsson74: ja precis. Jag har försökt varit i kontakt med domustrappan ang. det där att folk inte har råd. Skulle gladligen betala in en slant för att folk som har de knapert skulle kunna gå på hockey. Då jag själv inte har möjlighet geografiskt. Logistiken är ett problem, jag vet.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Jag har försökt varit i kontakt med domustrappan ang. det där att folk inte har råd.
Skulle gladligen betala in en slant för att folk som har de knapert skulle kunna gå på hockey. Då jag själv inte har möjlighet geografiskt. Logistiken är ett problem, jag vet.