She: Det är kört på förhand. Vi har ju, högst oskönt, vikt ned oss mot Wikegårds-Jyrgårn hela säsongen. Och med JJ i kassen är det ju i stort sett helkört om jag lägger örat mot "håkkysnacks-rälsen" och tolkar läget för denna säsong.
Skönt att HV blir rejält skalperade av indianerna i alla fall. Vi slipper antagligen kvalångesten.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vi har ju, högst oskönt, vikt ned oss mot Wikegårds-Jyrgårn hela säsongen.
Och med JJ i kassen är det ju i stort sett helkört om jag lägger örat mot "håkkysnacks-rälsen" och tolkar läget för denna säsong.
Skönt att HV blir rejält skalperade av indianerna i alla fall. Vi slipper antagligen kvalångesten.