Modano: Fast det är väl inte en hel sanning denna säsong? Där de varit en väldigt fin duo ihop med bra produktion.
Däremot är det rätt stor skillnad på om EP går som center eller inte. Då ingen har nåt vidare fysiskt spel i sig i sargspel etc. Särskillt när Dahlén inte går in i fysisk kamp alls sen skadan.
När EP gått som center och varit mer av balans och spelmotor, och Genborg eller Lundmark gått in med fysik som komplement. Då tycker jag att Dalle och EP passar varandra bättre.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer