Zäta75: ang skägget..använder han inte sin fysik så är han en högst medioker back, har väl knappt tacklats sen han kom tillbaka från skadan? Skulle man ändå få önska några med kontrakt som avslutar i förtid så är det väl skägget och pääjärvi som är närmast att lämna, då de själva antagligen känner att de inte platsar.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Skulle man ändå få önska några med kontrakt som avslutar i förtid så är det väl skägget och pääjärvi som är närmast att lämna, då de själva antagligen känner att de inte platsar.