Cobbel: Han har väl blivit aningen upphaussad vid återkomsten. Han har ju gjort lika många p i år som i Luleå ifjol. Så han håller väl sin vanliga nivå.
cloon: Delvis upphausad absolut, men samtidigt så har han också ett kontrakt som säger toppback i SHL. Framförallt med Timråmått mätt.
I Luleå var han väl inte ens given i 1:a backpar varje match? Där räknades han som topp 4, medans hos oss så säger istiden topp 2, men vi får inte ut det i det offensiva hos honom. Och när det då sker klumpigheter i det defensiva spelet så behöver man ifrågasätta lite.
Sen finns det ju hundra orsaker till varför, men just nu är inte Harde den back han är värvad för att vara.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer