{11149}: du var väldigt ung när Caslava var här va? Vet inte vad +/- och siffror mot fettokolan har något med detta att göra. Såg man Caslava så vet man att han pissade på fettokolan.
Gathlopp: Vissa gamla spelares betydelse överdrivs en hel del här inne, beroende på vilka favoritspelare som just den skribenten har. Caslava är en sån spelare som många minns med varmt sinne trots att han typ bara gjorde 40 matcher i Timrå.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer