DenRöda: Vad finns det att ”välja” på då? NHL, nej. SHL, Luleå. Schweiz, ja när något finns ledigt. KHL, nej. Liiga, ptja då kan han lika gärna stanna i Luleå.
Ser inte det konstiga att som 57-åring gå till Tyskland med bra betalt och en liga som vill utvecklas. Redan börjat fasa ut tänket om att bara värva 36-åriga nordamerikaner.
SHL kan han komma tillbaka till när han vill i princip.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Ser inte det konstiga att som 57-åring gå till Tyskland med bra betalt och en liga som vill utvecklas. Redan börjat fasa ut tänket om att bara värva 36-åriga nordamerikaner.
SHL kan han komma tillbaka till när han vill i princip.