JanneH: Ja allt är ju relativt. Men problemen varit exakt lika oavsett om det varit, Freddan, Ante, Jokinen eller TS.
Men jag tycker ändå TS stått ut lite i att kunna ändra lite i kedjeformationer under matcher det gått lite stå.
Annars är det ingen större skillnad i andra delar av "matchcoachningen".
Vill minnas att snacket i princip alltid varit hur tränaren tänkt i att matcha vissa kedjor i slutskede den av matcher etc. Oavsett vem av ovannämnda tränare som stått i bänken.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Men jag tycker ändå TS stått ut lite i att kunna ändra lite i kedjeformationer under matcher det gått lite stå.
Annars är det ingen större skillnad i andra delar av "matchcoachningen".
Vill minnas att snacket i princip alltid varit hur tränaren tänkt i att matcha vissa kedjor i slutskede den av matcher etc. Oavsett vem av ovannämnda tränare som stått i bänken.