Gathlopp: personligen finner jag nästan en barnslig förtjusning i lite saftiga silly rykten gällande Timrå så de här tränarspekulationerna är ju bara underhållande. Fast läser man saker som "Karlin är klar" så vrider ju magen ihop sig till en knut. Nån som sett Sam Lofquist fika med Nubben i stenstan än förresten?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Nån som sett Sam Lofquist fika med Nubben i stenstan än förresten?