1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615021 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2991627

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: vet inte om du hittar många svenska centrar som gör ett bättre jobb än EP trots ett värdelöst lag i NHL och kan spela alla spelformer så valet av EP är nog inte ens på en topp 5 lista av Hallams oförståeliga drag med denna trupp

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Erre92: Agree to disagree

Sv: Apropå nånting...
Erre92: Knappast ens topp 50 med tanke på målen och vilket defensivt jobb han gjorde.

Sv: Apropå nånting...
Erre92: Nej det värdelösa hamnar till slut på Hallam och hans coachning.

För slänger man inte in Dahlin i 3 v 3 så vill man ju inte vinna i alla fall.

Vi spelade för att inte förlora så att säga.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...