1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2991688

Sv: Apropå nånting...
mattias - 74: Ni har väl haft sämst PP i 3 säsonger nu? Sen sa dom i Cirkus Leksand att Tjomme haft krav på att skjuta mer på allting i 5vs5 medan Hedberg velat att dom ska vänta på bra lägen innan dom skjuter, dom hade även hört att Tjomme haft åsikter om annat i spelet.

Det kan jag verkligen tänka mig. Tjomme körde sitt race.

Hedberg kommer det iaf inte att bli då Nubben sagt att tränaren kan presenteras inom 1 mån och att sitta och vänta in ett resultat från kvalet där Leksand kanske tom blir kvar kommer aldrig hända. Då står man med brallorna nere.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...