Apropå senaste matchavsnittet. Tommy har börjat svära mer igen nu. Precis som i starten. Serielunken är över, nu är Tommy tänd. Känns jävligt bra att få ta del av hans rutin nu i slutspurten. Han är nog sugen att få glänsa i sin sista säsong också, även om han är världens ödmjukaste så får han glänsa på sitt vis. Laguttagningarna har redan börjat bli skarpare. Det är nu säsongen startar! Kan fan bli roligt detta.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...