Bra med runk härinne över att Clöbben blev än mer inblandade i kvalstriden, men jag hudar mycket hellre över det faktum att vi fortsatt har nio poäng ner till ingenmansland.
RYGG HANS: Det ena utesluter inte det andra. Därför det runkas så pass härinne, det gynnar Timrå och ät ägg hamnar i misär. Hade en Lhc-vinst gynnat Timrå så hade faktiskt skadeglädjen varit noll nu över att dom torska. Alltid Timrå, första, andra och tredjehand!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...