Nisse på Mon or: Här har Z mfl gjort ett fynd anser jag, man såg vilken nivå han har i sig under kvalet i våras. HV-supportrar kommer nog vara och är rätt besvikna över att han fick lov att söka sig vidare. Om man fortsatt spelar i SHL dvs.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
HV-supportrar kommer nog vara och är rätt besvikna över att han fick lov att söka sig vidare.
Om man fortsatt spelar i SHL dvs.