Vet inte om det luftats men enligt Madhawk i sillyrummet så kommer Molinder ingå i tränarstaben som assisterande till nästa säsong. Karlunden fortfarande med i bilden som huvudtränare.
Jag vet inte jag, men nog hoppas jag innerligt att ryktena härinne om Stridh stämmer. För jag tycker väl det lockar sådär med en tränarstab där Karlunden som själv är rätt orutinerad ska ratta med ganska orutinerade tränare bakom sig i Molinder m.m..
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Jag vet inte jag, men nog hoppas jag innerligt att ryktena härinne om Stridh stämmer. För jag tycker väl det lockar sådär med en tränarstab där Karlunden som själv är rätt orutinerad ska ratta med ganska orutinerade tränare bakom sig i Molinder m.m..