1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2992128

Sv: Apropå nånting...
RYGG HANS: Bröderna Styf är väl kanske lite som hockeyns svar på Guidetti.. fina talanger men det vill lixom aldrig lyfta på seniornivå. Inte i nån högre serie iaf.
Men som sagt. Åren går. .

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Intervju med Westy i dagens ST:
"– Jag tycker att när vi är uppe, så är vi väldigt, väldigt bra, men när vi är nere är vi väldigt, väldigt dåliga.
– Det är något vi har pratat om och försökt få bukt på hela säsongen, hur vi kan svaja så mycket i våra prestationer"

Mental inställning? Har man förmågan att spela bra så varför inte göra det lite mer konsekvent?

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...