EXPLORERSMÅLAND: Lär vara Jacke som står igen ikväll. Om han gör en lika bra match som senast kan vi slå Luleå. Och om försvaret spelar resolut och om Dahlen gör mål igen. Många OM :)
Kom igen Timrå ta sista chansen på topp 6 genom att vinna ikväll!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Kom igen Timrå ta sista chansen på topp 6 genom att vinna ikväll!