Sonnenberg: Hur fan har man tänkt med hierarkin i laget nästa säsong? Ska vi ha flertalet spelare som kostar över 100k i månaden på läktaren? Om inte så har nubben en del kontrakt att lösa bort. Men det är ju inte hans still. Lilja, Pääjärvi, Westfält, ingen av dom går ju in på 4 kedjor nästa säsong, och då har vi ytterligare 3-4 st som är max 4e kedje-spelare i laget.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...