neutral: Nej Karlunden spelar inte. Men som huvudansvarig för boxplay måste han kunna göra något och justera om det inte fungerar alls som de senaste månaderna.
Även om det fungerade ok i början av säsongen och det även är spelarnas ansvar så har Karlunden fått mycket tid att justera detta på men misslyckats. Därför bör han enligt mig entledigas. Jag vill inte se detta fortsätta även nästa säsong.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...