Karlsson74: Jag saknar Jokinens utskällningar i pauser etc från förra säsongen. Den mannen ville något iaf även om han verkar rutten i övrigt. Tommy verkar mest mätt och nöjd går och väntar på pensionen och att komma tillbaka till Karlstad
Alla spelare var proppmätta idag efter 3 raka vinster
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Alla spelare var proppmätta idag efter 3 raka vinster