solbacken: Håller med dig där...har iof inte hört något om ekonomin förutom här inne..obekräftade rykten altså..precis som de flesta rykten ang nyförvärv här. Sen ang kvällens match.. att vi förlorar mot luleå är ingen skam det är sättet vi förlorar på jag inte gillar alls. Nu så var det sagt... Bara vinst mot hv på lördag som gäller. ✊
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Sen ang kvällens match.. att vi förlorar mot luleå är ingen skam det är sättet vi förlorar på jag inte gillar alls.
Nu så var det sagt...
Bara vinst mot hv på lördag som gäller. ✊