Jåkkinen: Absolut att det ska diskuteras i forumet men vissa vill vrida saken till sin fördel att det är ok att hata och förtala. Det är det jag är emot inte diskussioner.
Hälsing: Du får gärna visa att du är något annat än ett nyskapat trollkonto som är här för att provocera. Gör det gärna genom att bidra positivt till diskussionen under en tid innan du hoppar upp på någon hög häst.
Tills du gör det hamnar du tyvärr i facket trolig Modoit hos mig.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.