Jåkkinen: Nej där håller jag med dig, helt klart. Det är ju inte relevant givetvis. Det ger inte nånting åt diskussionen att skrika inavel åt höger och vänster. Mest bara låga poäng.
-Sputnik-: att bara läsa inavel utan någon annan tyngd i inlägget är precis lika tröttsamt som när någon skriver älska mer, hata mindre. Där det också saknas någon argumentation varför allt är bäst.
Grunda inlägg är tråkiga oavsett om dom är positiva eller negativa.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.