+ 3
Inlägg: 2995410
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Cobbel: Jag gick ut i trädgården o skramlade lite i matbaljan som jag har till rådjuren o dom kommer på en gång då o dom nästan alla äter äpplen ur mina händer de kan lyfta fram de bästa hos även en jägare då blir man glad!!🤣🤣🇱🇸🦌🦌🦌
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Cobbel: Lilla farbrorn tackarrr för lite stöd av du!! Jag blev gladare nu iaf kommer att vara TIMRÅIT tills jag trillar av pinnen o kommer att fortsätta som vanligt o sponsra junisarna blev bara så ledsen över på hoppet!!🤣🇱🇸🇱🇸
+ 7
Ta inte åt dig av sån där skit, du har väl mer skinn på näsan än så väl? Många som skriver i affekt här, hittills i år har jag väl sågat hela föreningen 15 gånger om, men för den sakens skull så är fortfarande TIK mitt lag.
Så vik upp långfingret sätt en cigg i mungipan och orera vidare med dina tankar oavsett vad nyskapade konton tycker.