1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614727 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2995469

Sv: Apropå nånting...
BlackBay: Denna säsong känns alla andra lag som utfyllnad fram till att Saik och Frölunda gör upp i finalen.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
JanneH: SAIK har inte varit utanför slutspel sedan säsongen 2008 när slog dem med 8-0..... (typ senast Pääjärvi räknades som målskytt).
Vår förening skulle verkligen behöva granska vad den klubben gjort rätt för att lyckas alla dessa år.
Det är sjukt imponerande för en relativt "liten klubb"

Sv: Apropå nånting...
JanneH: Luleå och Brynäs är feta utmanare. Sen kan du vara säker på att Växjö kommer att vara där och jävlas. Drar även Färjestad ur hatten. De kan mycket väl överraska.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.