1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2995773

Sv: Apropå nånting...
X-Län: Det är säkert svårt att räkna hem, endera får föreningen bekosta det med pengar vi inte har eller så gör kommunen det och lägger på kostnaden på hyran. Dessutom tror jag det försvann runt 40-50 av de bästa sitt-platserna runt kameran vilket gjorde det svårt att räkna hem.

Samtidigt så är det nog en smäll som det varit bäst att bara ta direkt, straffet för felaktig kameraposition kommer bara att gå upp för varje nytt tv-avtal.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: jag menar de. Säg att vi är kvar i 10 år.
Jaja de är folk på kansliets huvudvärk.
I långa loppet kommer de kosta dollars

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.