JanneH: jag gnäller inte på dig. Jag gnäller på alla meningslösa trådar. Som jag skrev. Du gör alltså som jag då. Det jag vänder mig emot är att vissa är riktiga trådfascister men sen verkar man ändå inte kunna få ”Sv:” att fungera om man vill svara på något som är i fel tråd och samtidigt byta till rätt tråd.
Hela poängen att gnälla på tråddisciplin faller ju då.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hela poängen att gnälla på tråddisciplin faller ju då.