1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614721 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2996817

Sv: Silly Season 2026-27
Joslan00: Karlin kunde inte sätta en defensiv i SHL. Vad är hans styrkor egentligen? Vad för hockey står han för?

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2026-27
Upprepar mig igen, kan vi ge fan i att värva mjölsäckar från allsvenskan till vårt (för stunden) SHL-lag? Och om man envisas, varför en uttalat timråhatande modoit som både spelat och coachat modo plikttroget i åratal.

Det är så oseriöst att man vill bryta ihop att vi alltid har som mål att slamsuga i HA och dylikt efter spelare och coachning. Vi är inte så fattiga, vi kan också bygga lag. Vi kan också värva seriösa toppspelare som är i toppen NU och inte på nedåtgående trend sedan 2023. Vi kan också försöka få en riktig, tungt kvalificerad tränare från ett topplag i SHL i stället för en HA-tränare. Kostar pengar, men gör ju det att ligga på topp.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Karlin är en som man vill öla med på en camping. Om det håller för Timrå vette fan. Men skön är han.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.