1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2997942

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2026-03-07
-Sputnik-: Vi har vunnit mot nästan alla lag i år och har 3-0 i matcher mot Färjestad t ex. Så håller inte med att vi har för dåligt spelarunderlag, visst vi kunde ha bättre spelare. Alla våra vinster har inte varit tur.

Det är ett felcoachat lag med fel spelartyper för Samuelssons spelsystem

Dessutom är vi rätt chanslösa när våra bästa spelare offensivt Dahlen och Wedin lidit av skador och fortfarande är påverkade av det.

Svarskommentarer

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2026-03-07
Zäta75: Varför spela spelare som är skadade och som påverkas av det? Vi har ju så bred trupp!

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2026-03-07
Zäta75: Ta bort Dahlén och återkom.
Vi är rätt komiskt beroende av en enskild spelare för att ha nåt som liknar en offensiv. Han har väl typ varit inblandad i 50 procent av vår målproduktion denna säsong. Både direkt och indirekt.

Agree to disagree helt enkelt. 🙂

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2026-03-07
Zäta75: Just Färjestad måste väl ändå vara en usel jämförelse/måttstock? Det laget måste ha underpresterat mest i förhållande till spelarmaterial och förväntningar?

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.