Villervalla: Mycket viktig match mot Örebro ja. Om de vinner vilket det mesta talar för då vi brukar ha svårt mot Örebro och har en usel form med 4 raka förluster, som kan bli 7 raka med 3 matcher kvar, så är de bara 1 poäng bakom.
Linköping behöver bara ta 2p till på de 3 matcher som är kvar för att gå om oss. De spelar mot Luleå i nästa omgång sedan har de Skellefteå för att avsluta mot Örebro.
Det enda som är positivt är att Dahlen äntligen gjorde mål och Wedin såg bättre ut än på länge. Iaf något att bygga vidare på.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Linköping behöver bara ta 2p till på de 3 matcher som är kvar för att gå om oss. De spelar mot Luleå i nästa omgång sedan har de Skellefteå för att avsluta mot Örebro.
Det enda som är positivt är att Dahlen äntligen gjorde mål och Wedin såg bättre ut än på länge. Iaf något att bygga vidare på.
Hoppet är det sista som överger oss.