1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614894 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2998338

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2026-03-07
Villervalla: Håller med att mycket har rasat sedan Hartmann skadades. Han är ingen frälsare och inte den bästa hockeyspelaren. Men kämpa som Walli kan han. Flera såna behövs. Bl a Boyce som jag håller med borde få spela de sista matcherna eftersom han krigar för klubben och smäller på kan ge lite energi även om han brister i hockeyegenskaper i övrigt. Vi behöver få energi och kriga på isen. Vi får se hur det blir med den saken jag är skeptisk baserat hur det har sett ut de 4 raka förlusterna som vi nu har.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer